نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

آرزومندی:نوجوانان بنگاه اقتصادی عده‌ای شده بود| بازیکنان نسوختند، پخته شدند

  • کد خبر: ۴۱۲۴۳
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
آرزومندی:نوجوانان بنگاه اقتصادی عده‌ای شده بود| بازیکنان نسوختند، پخته شدند
علی آرزومندی سرمربی تیم ملی نوجوانان بسکتبال می‌گوید:همین که این آقایانی که غیر منصفانه نقد می‌کنند کار ما را تایید نمی‌کنند این یعنی کار ما درست است. ما اصلا نمی‌خواهیم راه مان با آن‌ها یکی باشد و نخواستیم هم یکی شویم.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، روز گذشته در مصاحبه‌ای که با رضا محمدی منش سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان بسکتبال داشتیم او به عملکرد این تیم نقد داشت و معتقد بود که فدراسیون این نسل را سوزانده و نتیجه قابل قبولی به دست نیامده است. از همین رو امروز با علی آرزومندی سرمربی فعلی تیم ملی نوجوانان صحبت کردیم تا نظر او را هم جویا شویم. آرزومندی به همراه پویا تاجیک و مخدومی از مربیان جوان و پر تلاش بسکتبال ما هستند که امید می‌رود با این نسل بتوانند به موفقیت‌های بهتری دست پیدا کنند.

منتقدان منصف پیشرفت را می‌بینند
علی آرزومندی در پاسخ به نقد‌هایی که به تیم ملی نوجوانان شده است گفت: بازیکنانی که یک عده می‌گویند سوخته اند اتفاقا در ۲ سال گذشته پخته شده اند. به نظر من آن‌هایی که در بسکتبال منصف و اهل فن هستند این پیشرفت را می‌بینند چرا که ما در تهران و زنجان در تورنمنت شرکت کردیم. مقابل تیم ملی جوانان بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و در ۲ تورنمنت بین المللی هم با حمایت اکسون و فدراسیون حاضر شدیم. پارسال تقریبا ۱۴-۱۳ بازیکن نوجوانان در رقابت‌های دسته یک بازی کردند. با حمایت باشگاه مهرام و لطفی که آقای گنجی به این بچه‌ها داشت سال گذشته همین تیم ملی نوجوانان با اسم مهرام در رقابت‌های دسته یک شرکت کرد و جزو ۴-۳ تیم اول گروه شمال هم بودیم. میانگین سنی تیم ما ۱۶ سال بود و این واقعا با ارزش است که بازیکن با ۱۶ سال سن در دسته یک به میدان رود. به آن عده‌ای که می‌گویند این بازیکنان سوختند می‌گویم که نه تنها نسوختند بلکه پخته شدند.

حضور ۷ بازیکن نوجوان در لیگ برتر
او در ادامه گفت: همین الان ۷ بازیکن تیم ملی نوجوانان مثل پارسا فلاح، رضا نظری کیا، محمد رحیمی، عمران طالب زاده، پویا حقی، معین خرسندی و شایان حصاری قرار است در لیگ برتر به میدان روند. این بی انصافی است که بگویند این نسل سوخته و هیچ کاری برای شان انجام نشده است. ما ۲ سال برای این تیم زحمت کشیده ایم. اگر هم بازیکن مستعدتری از این بازیکنان وجود دارد معرفی کنند. ما واقعا هیچ وقت گاردی نداشتیم و اگر بازیکنی با استعداد باشد خوشحال می‌شویم از آن استفاده کنیم. ما سعی کردیم از تمام استعداد‌های ایران بهره ببریم و رقابت‌های قهرمانی کشور را از نزدیک زیر نظر داشتیم. آن‌هایی که اهل فن هستند و منصفانه عملکرد تیم را بررسی می‌کنند می‌توانند شهادت دهند که این تیم با همه کم و کاستی‌ها عملکردش قابل دفاع بوده است.

متاسفم برای کسانی که ملاک فنی شان بازی مقابل تایلند است
سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های اسکیل چلنج نیز گفت: ما کادر فنی تیم ملی نوجوانان هستیم و عملکرد آن را باید در بازی‌های ۵ نفره بسکتبال بررسی و نقد کرد. این درست نیست مسابقات نمادینی که فیبا در فضای مجازی برگزار کرده به متر و معیار سنجش عملکرد تیم تبدیل شود. از ما خواستن که حاضر شویم ما هم با یک هفته تمرین شرکت کردیم و به نظرم عملکرد هم خوب بود منتهی این رقابت‌ها خیلی شانسی است و آنچنان ربطی به بسکتبال ندارد، چون در آن نه دفاع است نه هوش... مهارت‌های اصلی بسکتبال در آن دیده نمی‌شود. اینکه یک تیم ۱۲ نفره مقابل یک تیم ۱۲ نفره دیگر قرار بگیرد در این اسکیل چلنج لحاظ نشده بود. فیبا می‌خواست  با این رقابت ها بعد از ۷-۶ ماه تعطیلی بسکتبال، یک خون تازه‌ای را در آن به جریان بیاندازد و اگر عده‌ای می‌خواهند بازی مقابل تایلند در این رقابت‌ها را ملاک فنی خود قرار دهند برای آن‌ها متاسفم. همین که تیم مغولستان در این اسکیل چلنج قهرمان شده کافی است که بدانیم این رقابت‌ها جدی نبوده است.

همین که این آقایان ما را تایید نمی‌کنند یعنی کارمان درست است
آرزومندی در پایان گفت: عده‌ای دنبال نقد منصفانه نیستند و نمی‌خواهند چیزی را در بسکتبال بهبود ببخشند. بعضی از آقایان بسکتبال را مثل بازار می‌بینند و وقتی هم که در تیم ملی فعالیت می‌کردند آن را تبدیل به بنگاه اقتصادی خود کرده بودند! زحمتی که کادر فنی و بازیکنان در این ۲ سال کشیده اند آنقدر ارزشمند است که با تایید یا رد این آقایان چیزی به آن اضافه یا کم نخواهد شد. همین که این آقایانی که غیر منصفانه نقد می‌کنند کار ما را تایید نمی‌کنند این یعنی کار ما درست است. ما اصلا نمی‌خواهیم راه مان با آن‌ها یکی باشد و نخواستیم هم یکی شویم. اگر قرار بود ما هم راه آن‌ها را برویم که نیازی به تغییرات نبود. پس قطعا نگاه ما با آن‌ها متفاوت است و متفاوت هم کار می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->